Bėgimo treniruočių sistema Adidas miCoach

Kaip galbūt teko girdėti, po vardu miCoach superkorporacija Adidas paslėpė visą kompleksą treniruotėms skirtų priemonių, pradedant treniruočių programoms skirta svetaine micoach.adidas.com (nenustebkit, jei kartais neveiks – dažnai neveikia, tada galima bandyt ją pasiekti dar keletu URLų, kaip pvz. community-micoach.adidas.com ar pan.), ir baigiant išmaniaisiais kamuoliais Smart Ball, gyvenimo būdo apyrankėmis Fit Smart ir taip toliau.

Čia pakomentuosiu tai, ką išmanau geriausiai – miCoach svetainę ir jos pridėtinę vertę, bei miCoach Train & Run programėlę Android telefonui. Disclaimer: jei esat IT specialistas, geriau toliau neskaitykit, nes programėlės, skirtos Android OS, kokibė nuraus stogą. Be abejonės, tiems, kieno gyvenimas paviko, yra ir iPhone skirta versija.

Jei trumpai – tai didžiausia mano aprašomos miCoach dalies vertybė yra joje esančios treniruočių programos. Adidas norėtų, kad viskas veiktų taip: susiplanuojate tikslus ir treniruočių programą interneto svetainėje, o tada viską sinchronizuojate su programėle išmaniajame telefone, sportuojate su išmaniuoju, ir treniruotės statistiką perkeliate į internetą, kur vėl gėritės savo pasiekimais, sekate progresą ir t.t. ir pan. Prieš kokius du-tris metus (t.y. kai pradėjau šia sistema naudotis), taip ir buvo, tačiau šiai dienai, jei turite Android telefoną, situacija tokia:

  • GPS signalas pametamas per pirmąsias treniruotės minutes ir daugiau neberandamas (problema patvirtinta, nesutvarkoma daugiau pusės metų)
  • sinchronizacija vyksta tik per WiFi (problema patvirtinta; matyt kūrėjai galvoja, kad sinchronizuoti mobiliuoju internetu ne jūsų kišenei – kitaip gi turėtumėt iPhone)
  • nerodomas mankštos pratimų video (problema patvirtinta, galbūt bus suremontuota, kai čia skaitysit)

Update:rugpjūčio 21 d. pasirodė esminis programėlės atnaujinimas: pasikeitė dizainas, atsirado galimybė administruoti treniruočių planus ir kt. Panašu, kad GPS problema taip pat pagaliau buvo išspręsta, bet ankstesnių minčių neištrinu, kad žinotumėt, ko galima tikėtis ;)

Tai ar verta išvis vargti, jei niekas neveikia? Gi yra pilna gerų alternatyvų, kaip Endomondo Premium ir gal dar 10 tūkst. tą patį darančių appsų. Mano manymu – verta, o pagrindinė nauda yra teisingai sudaromos treniruočių programos. Taigi, kas, mano supratimu, yra gerai (kalbu apie svetainės turinį; kaip juo naudositės – iš miCoach programėlės, persirašysite viską ant lapelio ar perprogramuosite į Endomondo – spręsti jums patiems):

  • Konfigūratorius 10K, 21K ir maratono tikslams. Galima pasirinkti, koks laikas yra jūsų tikslas (pvz. 1:00:00 10K ar 4:00:00 maratonas), kiek dienų per savaitę (ir kuriomis savaitės dienomis) norėsite treniruotis ir kada norite programą pradėti (arba baigti). Jei žinote varžybų datą, rekomenduoju programuoti pagal programos pabaigos datą. Beje, pasirinkus tikslinį laiką programa mandagiai užsimena, kokius reikalavimus reikėtų atitikti, keliant sau tokią užduotį (pvz., jei norite tilpti į 4 val. maratoną, siūloma būti prabėgus 10K per 51 min. arba pusmaratonį per 1:54). Siūlyčiau rinktis pace-based treniruotes (t.y. tokias, kur pastangų lygis vertinamas pagal bėgimo tempą), o norint nusistatyti savo „pastangų zonas“ (mėlyna – mažiausios pastangos, raudona – didžiausios, puikūs detalesni aprašymai yra help’e) atlikti vadinamąjį Assesment workout.Tvarkaraščio vaizdelis su detalesne treniruotės info
  • Pratimai mankštai. Jei vien bėgioti neužtenka arba yra ne sezonas (bėgioti, šiaip, visada sezonas, bet čia turimas omeny varžybų sezonas), svetainėje galima pasirinkti įvairių tęstinių mankštos programų ar prisirinkti pratimų rinkinių vienai dienai. Visi pratimai yra su video (neblogais), aprašymais (kuriuos verta skaityti, nes video kartais ne viskas matosi), reikalingos įrangos sąrašais (gumos, barjerai, svarmenys etc.) ir pan. Beje, yra ir pratimų, kuriems nereikia jokios įrangos, bet jų pasirinkimas skurdokas.
  • Run score. Ši funkcija pasiekiama tik iš mobiliosios programėlės, taigi jei GPS pas jus neveiks (priežastis skaityti aukščiau) – ja nepasinaudosite. Jos esmė tokia – jei pasirinksite vykdyti ne kažkurią treniruotę iš programos, o Free workout, ir nubėgsite daugiau, nei 1,5 km, programėlė jums parodys Run score ir tikėtinus jūsų 5K, 10K, pusmaratonio ir maratono laikus (kiek teko bandyti nubėgant kelis km – mano įvertinimas, bent jau maratono laiko, buvo stebėtinai tikslus). Daugiau info yra čia, jei tik nuoroda veiks.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.