CO2 pompa Topeak Micro AirBooster

Topeak-Micro-AirBooster-CO2-PumpeBėda su įvairaus plauko pompomis yra ta, kad jų iš tikrųjų neišbandysi tol, kol neprireiks prisipūsti rato. O ypač CO2 pompos, kurios vienas pripūtimas, t.y. vienas balionėlis, kainuoja 1.79 EUR (jei perki Topeak penkių užsriegtų balionėlių rinkinį už 8.95 EURbike-components.de), o ir šiaip sąžinė neleidžia veltui gero daikto švaistyti. Taigi, savaitgalinė išvyka su didele kompanija yra puikus tokių daiktų poligonas, nes vis vien kas nors prakals ratą, o skubos, skirtingai nuo varžybų, nėra jokios (ir apskritai varžybos netinka niekieno, išskyrus save, išbandymui). Aišku, padangą pradurti neužtruko, susimontavom naują kamerą (tiesa, montavimui reikalingą kameros slėgį padarėm su pompa – pabijojom, kad balionėlis jos neišnešiotų; gi nežinojom, kaip ten kas) ir tada atėjo eilė CO2.

Pompos veikimas yra paprastas ir puikiai aprašytas ant pakuotės bei vartotojo instrukcijos – viename gale tvirtai įsuki balionėlį, jį pradurdamas (tik reikia prieš tai nuimti didelę plastikinę poveržlę, kur tarnauja kaip safety spacer), kitą galą užsuki ant ventilio, jei jis automobilinis (i.e. Schrader, kaip mūsų atveju), arba užmauni, jei jis dviratinis (i.e. Presta).

Originali Micro AirBooster pakuotė

Originali Micro AirBooster pakuotė

Tada balionėlį su prisuktu korpusu paspaudi link ventilio, pradeda eiti CO2 dujos, ir per kelias sekundes ratas būna pripūstas. Mūsų atveju dujos iš pradžių ėjo su pertrūkiais ir girdėjosi traškesys, bet gal buvau ne iki galo prisukęs balionėlį. Vėliau viskas ėjosi sklandžiau, ir pripūtus 28″ hibrido padangą dar liko angliarūgštės pabaidyti musėms.

Kaip rašoma instrukcijose, po pripūtimo, jei dar likę dujų, jas reikia išleisti. Tame tiesos yra – jei kuprinėje, daiktadėžėje ar kišenėje pompos ventilis netyčia pasispaus, galima patirti nemalonių pojūčių. Be to, nesu tikras, ar nuolatinis slėgis nepakenks pompos mechanizmui.

Komentaras apie visoms CO2 pompoms galiojantį įspėjimą – balionėlis ir pompos korpusas tikrai atšąla. Jei balionėlį gal ir galima laikyti rankomis, tai pompos korpusas net per pirštinę buvo šaltas, o dalis, kuri prisukama prie ventilio, apaugo normalia šarma. Taigi, norint greit apsisukti, geriau naudoti full-finger pirštines. Jei kartais važiuojat dviračiu be pirštinių, tai CO2 balionėlius galit apmauti kiauros roadinės kameros gabalu – taip neprišalsit pirštų, be to balionėliai nebarškės, jei bus sumesti kur nors daiktadėžėj.

A, ir dar informacija svorio fanams ir gram-hunteriams – pompa sveria 15 gramų, komplekte su užpildytu balionėliu – 77 gramus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.