Balnelis ISM Adamo Time Trial

ISM Adamo Union Flag Time TrialKai ant savo TT/triatloninio dviračio pradėjau leisti ženklią laiko dalį aero pozicijoje (t.y. ant aerobarų), susidūriau su netikėta ir nemalonia problema – pradėjo „tirpti“ tam tikros kūno dalys, sąveikaujančios su balneliu. Kadangi ilgainiui problema neišsisprendė pati ir tos kūno dalys prie sumažėjusios kraujo apytakos nepriprato, nusprendžiau paaukoti krūvą pinigų ir įsigyti sėdynę, kuri, anot gamintojo legendos, tą „tirpimo“ problemą sprendžia be klausimų.

Balnelį pirkau dėvėtą per eBay.co.uk (parsivežiau naudodamasis pirkanglijoje.lt paslaugomis – neblogas servisas, sakyčiau), mokėjau 62 GBP (tuo metu 90 EUR) ir laikau tai didele sėkme, nes eBay šios sėdynės (būtent Time Trial versija, turinti nusklembtą nosį) kainuoja 80-100 GBP, nelygu būklė. Parduotuvinė kaina siekia 190 ar net daugiau EUR, taigi kainos žiaurios. A, ir dar – pavyko gauti Union Flag Team GB riboto tiražo versiją (jei tikėti internetu – pagaminta tik 100 tokių), o tai jau sheer luck.

Kadangi sėdėseną prieš metus buvau susireguliavęs „Velomanijoj“, pagalvojau, kad pradinę poziciją Adamo parinksiu tiesiog sulygiuodamas jos galinę dalį su savo esamos sėdynės (Felt SL Tri/TT gamyklinė) galine dalimi. Žemiau yra keletas baisios kokibės paveikslėlių, už kuriuos atsiprašau.

Po poros važiavimų (ant rollerio, 30-45 min. trukmės) turiu pasakyti, kad situacija pasikeitė iš esmės, ir „tirpimo“ problemos neliko. Neatsirado netgi „pripratimo“ problema, apie kurią perspėja netgi gamintojas (na, kad dėl „kitokio“ balnelio dizaino gali prireikti keleto pravažiavimų, kol įvairios kūno vietos susigyvens su pasikeitusiu krūviu). Tačiau viskas taip gerai tik tuo atveju, kai sėdi aero (t.y. ant aerobarų). Jei atsisėdi „ant rankenų“, tada jau po keleto minučių imi jausti spaudimą įvairiose vietose (matyt prie šito ir galima priprasti arba ne), o jei atsiloši atsigerti, tuomet (nežinau kodėl) nepatogumas pasireiškia nedelsiant.

Gamintojas rekomenduoja montuojant Adamo sužeminti sėdynės vamzdį 3-5 mm, aš to kol kas nepadariau, bet po keleto pasisėdėjimų (ant rollerio) tokia pagunda yra.

Laikui bėgant, šį straipsnelį pildysiu, kadangi manau, kad laikas nuo laiko atsiras aktualių pastebėjimų, kuriuos verta užsirašyti.

Update: prasėdėjau aero valandą laiko (ant rollerio) – jokių tirpimo požymių ir didesnio diskomforto, nors jaučiasi, kad pasipratinti prie sėdynės reikėtų.

Update (2015-06): aero pozicijoje sėdėti patogu, sėdynę vis dėlto 4 mm pažeminau.

2 komentarai

  1. Tadas

    Sveiks
    kiekvieno asmens anatominiai subtilumai skiriasi, tai
    as savo tirpimo problemas issprendziau paprastu balnelio tvirtinimo kampo pakeitimu [priekine dalis pasvyra zemyn papildomus 2-4 laipsnius, lyginant su nepatogia poza,kai viskas tirpsta]. Vasara daugiau, ziema maziau laipsniu pakeiciu [cia apie vazinejima lauke, nes namie visad vasara..]. Pagal ta kampa pakeliu sedyne i virsu, kad patogiai tiestusi kojos (nematavau).
    Ir kai ziuriu i tas foto, tai vizualiai susidaro panasus sedimos dalies pavirsiaus kampo su horizontu skirtumas lyginant Felt SL Tri/TT ir ISM Adamo TT .

    Atsakyti
    1. admin Įrašo autorius(-ė)

      Kampą naudojau tą patį abiem sėdynėm, bent jau galvoju, kad taip yra :) Pakeisti kampą pabandysiu po sezono, kai prisėsiu ant rollerio – ten visa tiesa atsiskleis. Kaip ir sakai – tirpimas yra individualus dalykas ir tam yra daug priežasčių. Man Adamo „suėjo“ matyt dėl trumpesnės nosies ir konfigūracijos – ji tikrai remiasi į paslėpsnius kitose vietose, negu tradicinio dizaino sėdynė.

      Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.